I. Dispoziții generale
I.1. Website-ul și magazinul online disponibil la adresa de internet www.scoalajuniorvet.ro este deținut și operat de Asociația Matei și Prietenii cu sediul în Str. Republicii 61/25, Petrila, 335800, jud.Hunedoara, email: contact@juniorvet.ro, telefon: 0729374395 denumiți în continuare Furnizori de formare profesională acreditați
I.2. Accesul la website si magazinul online precum si utilizarea acestora sunt guvernate de termenii și condițiile de mai jos care sunt întocmiți în conformitate cu prevederile următoarelor acte normative:
- Legea 160 /1998 (r) pentru organizarea si exercitarea profesiunii de medic veterinar
- OG 129/2000 privind formarea profesională a adulţilor
- HG 522/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a OG 129/2000 privind formarea profesională a adulţilor
- OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii,
- OUG 141/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de conținut digital și de servicii digitale,
- Legea nr. 356/2002 privind comerţul electronic
- OG 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață,
- Legea 363/2007 privind combaterea practicilor comerciale incorecte,
- Legea 287/2009 privind Codul Civil
- Legea 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe
- OUG 25/2019 privind protecţia know-how-ului şi a informaţiilor de afaceri nedivulgate care constituie secrete comerciale împotriva dobândirii, utilizării şi divulgării ilegale
I.3. Prin accesarea, vizitarea sau utilizarea in orice mod a acestui Website in integralitatea acestuia sau parțială, dvs luați la cunoștință asupra termenilor și conditiilor menționate mai jos.
II. DEFINIȚII ( în ordine alfabetică)
- Autentificare în cont. Adresa de e-mail a Clientului şi parola furnizate în cadrul în timpul procesului de creare al Contului;
- Cazul fortuit. Eveniment care nu poate fi prevăzut şi nici îm piedicat de către cel care ar fi fost chemat să răspundă dacă evenimentul nu s-ar fi produs.
- Client. Orice persoană fizică (consumator) care are vârsta de minim 18 ani sau orice persoană juridică care vizitează website-ul și/sau efectuează o Comandă în baza unui Cont creat;
- Comandă. Un document electronic întocmit pe un suport durabil, ce intervine ca formă de comunicare între Furnizor și Client, prin intermediul căruia Clientul își exprimă intenția de a încheia un Contract la Distanță, cu utilizarea mijloacelor electronice, precizând Produsul (conținutul digital) pe care intenționează să îl achiziţioneze de la Furnizor şi oferindu-i acestuia datele necesare pentru încheierea și realizarea Contractului la Distanţă;
- Consumator. Orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
- Cont client. Serviciul electronic pus la dispoziţia Clientului de către website, identificat prin adresă de email (Login) şi Parolă, introduse de Client, resurse colectate de sistemul informatic al webiste-ului şi care permite Clientului să utilizeze funcţionalităţi/servicii suplimentare (i.e. vizualizare comenzi, facturi fiscale, etc);
- Contract la Distanţă. Înțelegere contractuală încheiată intre Furnizor și cumpărător fără prezența fizică simultană a părților, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul, în temeiul căruia furnizorul transferă sau se angajează să transfere proprietatea produselor (conținutului digital) către cumparător, iar acesta plătește sau se aganjează să platească prețul produsului ( conținutului digital), în acord cu principiile stabilite de Termenii și Condițiile website-ului (nu este necesară încheirea propriu zisa a unui înscris denumit contract);
- Conținutul website-ului. Elemente de tip text, grafică sau multimedia, cum ar fi, dar fără a se limita la: imagini, videoclipuri de prezentare, descrieri literare/scripturi, durata de redare, tipul fișierului video, dimensiunea fișierului video, dacă este cazul, descrieri și imagini ale persoanelor/trainerilor/cursanților (după caz) etc, care sunt postate și distribuite în cadrul website-ului.ro, fiind proprietatea Furnizorului;
- Conţinut digital. Date produse şi furnizate în format digital.
- Coş de Cumpărături. Serviciul pe care Website-ul îl oferă fiecărui Client şi care permite plasarea Comenzii pentru unul sau mai multe Produse( conținut digital), introducerea codurilor de reducere care facilitează micşorarea Preţului în condiţiile anumitor Campanii Promoţionale (după caz), vizualizarea Preţului fiecărui Produs (conținut digital) în parte şi al tuturor Produselor împreună. Coşul de Cumpărături colectează ofertele depuse de Client sau Utilizator pentru încheierea Contractului la Distanţă. Prin intermediul unei Comenzi, Clientul sau Utilizatorul pot adăuga în Coşul de Cumpărături mai multe Produse în vederea încheierii Contractului la Distanţă;
- Document de absolvire: Diploma sau certificat care atesta absolvirea sau participarea la evenimentele/cursurile de formare profesionala organizate pe Furnizor ce cuprind o seride de mentiuni, printre care: sigla CMV, denumirea furnziorului, denumirea evenimentului, data si locul desfasurarii, numele si prenumele participantului, codul de acreditare si numarul de puncte/credite, data eliberarii.
- Forţa majoră. Orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil.
- Furnizor de formare profesională acreditat. Furnizor acreditat de Colegiul Medicilor Veterinari din România (CMV) și înregistrat în Registrul Furnizorilor de educație medicală veterinară continuă (RFEMVC). ce oferă programe de formare profesională la distanță de tipul: Curs on-line cu evaluare, Curs on-line fără evaluare, Workshop, precum și cu prezență fizică de tipul: Conferință, Congres european, Congres internațional, Congres mondial, Congres național, Curs FPC cu evaluare, Masă rotundă, Seminar, Sesiune științifică, Simpozion, finalizate, după caz, cu documente de participare/absolvire pentru cursanți.
- Momentul încheierii contractului la distanță. Confirmarea disponibilității și acceptarea de către Furnizor a comenzii transmise de către cumpărator, concluzionață printr-o notificare de transmitere a produsului. (momentul în care Furnizorul se angajează sa transfere proprietatea asupra produselor către cumparător).
- Mediu digital. Echipamente hardware, software şi orice conexiune de reţea utilizate de consumator pentru a accesa sau a utiliza conţinut digital sau un serviciu digital.
- Parolă. Un șir alfanumeric necesar autorizării accesului în Cont, care este stabilit de către Client în procesul de crearea al Contului.
- Preț de vânzare. Suma de bani pe care o primește Furnizorul în schimbul furnizării către Client a Produsului ( conținut digital) comandat, în conformitate cu termenii și condițiile Contractului la distanță.
- Produs. Conținutul digital (fișiere audio-video ale cursurilor on-line cu evaluare sau fără evaluare, workshopurilor, webinariilor, etc) comercializat în cadrul website-ului, menționat în Comandă și care face obiectul Contractului la Distanță, ce urmează a fi oferit de Furnizor către client în schimbul achitării Prețului;
- Recenzie/review. Opinie personală sub formă de text sau rating acordată unui produs prezentat de Furnizor pe platforma WEBSITE-ULUI, care provine de la un cumpărător care a utilizat sau a achiziționat efectiv produsul.
- Secret comercial. Informaţiile care îndeplinesc cumulativ următoarele cerinţe: sunt secrete în sensul că nu sunt, ca întreg sau astfel cum se prezintă sau se articulează elementele acestora, cunoscute la nivel general sau uşor accesibile persoanelor din cercurile care se ocupă, în mod normal, de tipul de informaţii în cauză; au valoare comercială prin faptul că sunt secrete și au făcut obiectul unor măsuri rezonabile, în circumstanţele date, luate de către persoana care deţine în mod legal controlul asupra informaţiilor respective, pentru a fi păstrate secrete;
- Suport durabil. Orice instrument care permite consumatorului sau comerciantului să stocheze informaţii care îi sunt adresate personal, într-un mod accesibil pentru referinţe ulterioare, pentru o perioadă adecvată scopului informaţiilor şi care permite reproducerea neschimbată a informaţiilor stocate.
- Termeni şi Condiţii. Prezentul document, care definește termenii de încheiere a Contractelor la Distanţă prin intermediul website-ului.ro, stabileşte drepturile și obligațiile părților implicate, în acord cu prevederile Legislaţiei Incidente;
- Terță persoană. Orice persoană fizică sau juridică, alta decât Furnizorul sau trainerii/instructorii/tutorii/medicii implicați în oferirea de conținut digital în website.
- Utilizator. Orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoana juridică care vizitează website-ul și/sau efectuează o Comandă, fără a avea creat un Cont de Client;
III. Principalele caracteristici tehnice și calitative ale produselor (conținutului digital)
III.1. Prin intermediul acestui website, denumit generic și platformă educativă destinată profesionistilor din domeniul medical veterinar (medici, practicanți, studenți, asistenți, personal veterinar, companii veterinare, administratori, manageri de echipe/business-uri veterinare, etc) se încheie contracte la distanță ce prevăd acte distincte de furnizare conținut digital și anume fișiere audio-video reprezentând cursuri de instruire asistată pe calculator (autoînvățare la distanță) considerate în legislația incidentă ca fiind „alte forme de pregătire profesională„ oferite de un furnizor de formare profesională acreditat CMV.
III.2. Cursurile online de educație în medicina veterinară continuă (EMVC) oferită prin intermediul acestui website contribuie la perfecţionarea permanentă a pregătirii profesionale a medicilor, practicanților, studenților și personalului veterinar, etc şi, în cazul în care aceștia desfăşoară activităţi de liberă practică medicală veterinară, contribuie la îndeplinirea cerinţelor privind realizarea anuală a numărului de credite profesionale.
III.3. Toate informațiile prezente în acest website precum și conținutul digital oferit spre comercializare, aparțin Furnizorului, sunt oferite cu bună credință și în conformitate cu diligențele ocupației de medic veterinar și/sau altor profesii din domenii cu care această profesie se intersectează.
III.4. Profesiunea de medic veterinar este o profesie liberală şi independentă, cu organizare autonomă reglementată. Este organizată şi funcţionează în baza principiului autonomiei, în cadrul forului profesional reprezentat de Colegiul Medicilor Veterinari. Profesiunea de medic veterinar are printre domeniile de competenţă și instruirea şi educaţia veterinară continuă
III.5. Conținutul digital comercializat pe acest website poate contribui la creşterea competitivităţii forţei de muncă prin actualizarea cunoştinţelor sau însuşirea unor cunoștințe mai avansate în domeniul medical veterinar.
III.6. Conținutul digital comercializat pe acest website respectă principiile de corectitudine, devotament, loialitate, confidenţialitate, nediscriminare şi respect faţă de fiinţa umană.
III.7. Detalii cu privire la caracteristicile tehnice (durată, dimensiune, format video, cerințe de compatibilitate cu sistemul de vizualizarea a cumpărătorului, etc) precum și cele privind structura conținutului digital oferit (durata și programa de pregătire a cursului, numele și calificarea formatorilor/tutorilor/doctorilor, obiectivele programului de formare profesională exprimate în competenţele profesionale ce urmează să fie dobândite de fiecare persoană care urmează cursul, procedura de evaluare în conformitate cu obiectivele specifice programului de formare profesională, după caz, etc) sunt detaliate în cadrul fiecărei secțiuni Cursuri.
IV. REGULI PRIVIND utilizarea, INTERPRETAREA ȘI EVALUAREA conținutului digital OFERIT
IV.1. Produsele (conținutul digital) comercializate pe acest website sunt dedicate in mod exclusiv profesionistilor in domeniul medical veterinar.
IV.2. Clientii care nu sunt profesionisti in domeniul medical veterinar si care achizioneaza continut digital de pe acest website nu vor interpreta informatille din cursuri ca sfaturi medicale, intrucat nu sunt oferite sub o prescripţie a unui medic specialist, nu constituie o relație de tip doctor-pacient animal și nu pot fi utilizate sub nici o formă pentru a diagnostica, ameliora, vindeca o boală, malformație sau disfuncție.
IV.3. Un sfat medical constă în diagnosticarea şi administrarea unei medicaţii specifice raportate la circumstanţele individuale ale pacientului animal în cauză.
IV.4. Recomandăm clienților nonspecialiști să consulte întotdeauna medicul veterinar ori de câte ori au vreo întrebare sau preocupare referitoare la starea sănătăţii animalului pe care îl dețin; de asemenea să apeleze la expertiza acestuia înainte de a se începe un program de tratament. Nu se ignoră niciodată sfaturile medicului veterinar şi nu se întârzie aplicarea unui tratament doar pentru ca s-a vizionat unul din cursuri, s-a citit sau văzut pe acest website sau alte website-uri ce au legatură cu acesta.
IV.5. Furnizorul nu este responsabil pentru părerile/diagnosticele date de către terţe persoane cu privire la conţinutul website-ului sau ale conținutului digital comercializat și nu susţine, sprijină sau aprobă sub nici o formă sfaturile sau serviciile comerciale menţionate de către terţe persoane pe acest website sau pe alte site-uri de legătură.
IV.6. Furnizorul nu are nici o obligaţie şi nu este răspunzătoare individual sau asociat cu terţe părţi de nici o revendicare sau pretenţie directă sau indirectă, pierdere sau pagubă rezultată din folosirea acestui website.
IV.8. Informațiile oferite in cadrul cursurilor pot fi transpuse în practică de către cursanți strict pe propria răspundere a acelora care le prestează și numai în situația în care competențele profesionale îi permit acest lucru, sub aspect legal și profesional.
IV.9. Furnizorul și/sau afiliați săi nu sunt responsabili pentru activitatea desfasurată de către participanții la cursuri sau pentru activitatea oricărei persoane care a accesat site-ul și/sau pentru modalitatea de utilizare a informațiilor din cuprinsul cursurilor.
IV.10. Ca modalitatea de testare, testele vor fi susținute în sistem online, de la calculatorul fiecărui utilizator. Pentru a începe un test, utilizatorul trebuie să își creeze un cont și ulterior să acceseze respectivul cont în vederea susținerii testului.
IV.11. Testele sunt cronometrate, fiecare test având alocat un timp care este considerat de Brio ca fiind suficient pentru parcurgerea și rezolvarea tuturor itemilor. Neparcurgerea tuturor itemilor în timpul alocat testării sau oprirea testului de către utilizator înainte de expirarea timpului alocat nu atrage lipsa generării rezultatului, însă doar itemii parcurși vor fi reflectați în rezultatul final al testului.
IV.12. Rezultatele testelor pot fi vizualizate imediat ce testul s-a încheiat. La finalizarea testului, cursanții vor putea să vizualizeze răspunsurile greșite.
V. Modalitatea de afișare a prețurilor
V.1. Prețul total al conținutului digital prezentat în cadrul website-ului este afișat în LEI și include toate taxele (inclusiv TVA).
V.2. Dacă în ciuda tuturor diligențelor realizate de Furnizor de a oferi informații corecte, complete și precise, în cadrul website-ului este afișat un preț net inferior prețului real practicat la un anumit conținut digital, dintr-o posibilă eroare de sistem, fără intenția de a induce in eroare potențialii consumatori, Furnizorul va comunica Cumpărătorului (în cazul în care comanda este solicitată) prețul real și corect, în cunostința căruia Cumpărătorul are dreptul de a nu accepta oferta modificată.
V.3. Vânzările promoționale (reducerile de preț) din acest website care comportă o comparaţie exprimată în cifre, vor preciza conținutul digital la care se referă anunţul publicitar, perioada pentru care acesta este oferit la preţ redus precum și reducerea efectivă în raport cu preţul de referinţă (menționarea noului preț lângă prețul anterior, barat/ menționarea „preț nou” și “pret vechi” lângă sumele corespunzătoare/ menționarea procentului de reducere și a prețului nou care apare lângă prețul anterior, barat)
VI. MODALITĂȚI DE COMANDĂ, PLATĂ, LIVRARE
VI.1. Conținutul digital poate fi achiziționat atât din contul de client, pe baza autentificării, cât și direct din cadrul secțiunilor specifice ale website-ului unde sunt prezentate produsele (conținutul digital) prin următoarele modalități de contact: email, telefon, cont client.
VI.2. Confirmarea de comandă va fi transmisă în maxim 1 zi lucratoare, prin poșta electronică la adresa de mail comunicată de către client sau prin sms, dupa confirmarea efectuării plății. În cazul în care s-a optat pentru plata cu Ordin de plată, comenzile sunt procesate numai după primirea și încasarea plății corespunzatoare sumei de pe factură. Orice comandă care nu este platită în maximum 7 zile de la primirea confirmării de comandă de către client, va fi anulata in mod automat.
VI.2. Clientul este responsabil pentru informațiile transmise la momentul înregistrării comenzii. Furnizorul nu va putea fi tras la raspundere în cazul in care comanda nu va putea fi confirmată sau livrată la adresa de email transmisă de client din cauza erorilor căsuței de e-mail sau ale scrierii greșite a denumirii acesteia. Se acceptă modificarea adresei electronice de livrare a comenzii dupa ce aceasta a fost platită, însă numai după contactarea prealabilă a societății pe email sau telefon.
VI.3. In cazul unor alte eventuale erori din comanda, clientul va trebui sa contacteze societatea prin telefon sau prin e-mail și va primi precizari referitor la condițiile de modificare, anulare și/sau de rambursare ale comenzii, etc (după caz).
VI.4. Societatea are dreptul de a refuza o comanda din partea unui client, dacă conținutul digital solicitat nu mai face parte din oferta comercială sau dacă nu se primește confirmarea de plată
VI.5. Plata achiziției conținutului digital se poate realiza prin online cu card bancar (fără solicitarea niciunui alt comision) și prin virament bancar / ordin de plată.
VI.6. Conținutul digital este pus la dispoziția consumatorului pe un suport durabil (e-mail, cont client, etc) imediat după finalizarea procesului de achiziție și confirmarea plății din partea Furnizorului, fără nici un alt cost suplimentar de transport/livrare
VII. Dreptul de retragere din cadrul contractului la distanță
VII.1. Consumatorul are dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță în termen de 14 zile de la data semnării acestuia, cu excepția contractului de furnizare de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă executarea a început şi, în cazul în care contractul dă naştere unei obligaţii de plată pentru consumator, în condițiile în care furnizorul a furnizat confirmarea încheierii contractului.
VII.2. Conținutul digital achiziționat prin cadrul acestui website care este furnizat consumatorului la o data ulterioară confirmării plății pe un suport durabil (ex: programe multisesiune, abonamente etc) nu se consideră executat decât la momentul furnizării acestuia, motiv pentru care se acceptă dreptul de retragere, doar dacă perioada de timp trecută dintre data achiziționării și confirmării plății și data primirii cursului depășește perioada de 14 zile calendaristice.
VII.3. În vederea comunicării deciziei de retragere în perioada de 14 zile calendaristice, consumatorul are la dispoziție formularul standardizat de retragere (ce se poate descarcă de aici) precum și a alte mecanisme de exercitare a dreptului de retur (ex: email, fax, cont client), costurile de returnare fiind gratuite pentru consumator.
VIII. Excepții legale de la dreptul de retragere
VIII.1. Conținutul digital achiziționat pe acest website care este furnizat consumatorului imediat după confirmarea plății, pe un suport durabil, de tipul e-mail, cont client, etc (a nu se confunda cu furnizarea pe suport material) se consideră executat începând cu momentul în care consumatorul intră în posesia acestuia, motiv pentru care nu face obiectul dreptului de retragere.
VIII.2. Conținutul digital exceptat de la dreptul de retragere este reprezentat de fișierele video preînregistrate ale cursurilor de formare profesională livrate consumatorului imediat după achiziționare, precum și accesul la evenimente live ( în direct)
IX. DIMINUAREA VALORII
IX.1. Conținutul digital sub formă de „programe multisesiun sau abonament„ constituit atât din fișierele video preînregistrate ce sunt livrate consumatorului imediat după confirmarea plății, cât și din conținut care este furnizat consumatorului la o data ulterioară confirmării plății (sesiuni live/ sesiuni 1 la 1, festivaluri, etc) fac de asemenea obiectul retragerii din contract în perioada de 14 zile calendaristice de la achiziționare, însă cu anumite particularități.
IX.2 În cazul retragerii în perioada de 14 zile dintr-un contract la distanță de tip „programe multisesiune de produse/abonament„ Furnizorul va percepe o diminuarea de 30-50% a valorii achitate de client ( in functie de numarul de sesiuni la care acces) deoarece acesta beneficiază de o parte a conținutului digital imediat după confirmarea plății (ex: fișiere video preînregistrate), executarea contractului fiind parțial executată în perioada de retragere.
X. Garanții
X.1. Furnizorul întreprinde toate demersurile astfel încât conținutul digital oferit consumatorului să respecte descrierea, cantitatea, calitatea, funcţionalitatea și compatibilitatea menționate în cadrul secțiunilor distincte ale descrierilor cursurilor de formare profesională.
X.2. Furnizorul întreprinde toate diligențele profesionale astfel încât să nu existe erori de natură tehnică sau de conținut legate de descrierea sau caracteristicile conținutului digital care este oferit spre comercializare.
X.3 Furnizorul răspunde începând cu data furnizării pentru orice neconformitate a conținutului digital furnizat iar în cazul apariției unei neconformități a conținutului digital furnizat, Furnizorul va dispune aplicarea uneia din măsurile corective corespunzătoare.
Xi. Recenzii
XI.1. Recenziile oferite pe acest website provin de la consumatori care au achiziționat sau utilizat efectiv produsul (conținutul digital)care contribuie astfel la informarea altor posibili Cumparatori și la detalierea cât mai completă a caracteristicilor produselor oferite.
XI.2. Prin intermediul acestui website se oferă acces la recenziile consumatorilor (cumpărătorilor) privind conținutul digital oferit și se garantează că recenziile publicate provin de la consumatori care au utilizat sau au achiziționat efectiv produsul.
XI.3. Înainte de a fi postate, recenziile sunt verificate în prealabil în vederea confirmării calității de cumpărator precum și a conținutului acestora în vederea prevenirii afișării cuvintelor calomnioase, discrimatorii sau incriminatorii. Recenziile care nu respectă aceste condiții vor fi sterșe.
XII. Proprietatea intelectuală, PROTECȚIA KNOWHOW-ULUI ȘI SECRTELOR COMERCIALE
XII.1. Drepturile exclusive asupra conținutului website-ului pus la dispoziție de către Furnizor, în special drepturile de autor cu privire la conținutul digital, numele şi sigla, elementele grafice ale acestuia, software-ul precum și drepturile asupra bazelor de date backoffice sunt supuse protecției juridice și sunt proprietatea Furnizorului.
XII.2. Conținutul website-ului și a conținutului digital comercializat, astfel cum este definit in preambul, este proprietatea exclusivă a Furnizorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect.
XII.3. Nu este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau alterarea, utilizarea, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Furnizor, includerea oricarui conținut in afara website-ului, îndepartarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Furnizorului asupra Conținutului website precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al furnizorului.
XII.4. Furnizorul poate oferi la solicitarea expresă a unui utilizator/cumpărător, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conținut al website-ului. Acest acord se aplică strict pentru Conținutul/Conținuturile definite, pe o perioada stabilită în acord şi doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor Conținuturi, fără a putea utiliza alte Conținuturi ale website-ului.
XII.5. În cadrul acestui website pot fi prezentate documente, imagini, informații sau alte materiale care nu sunt proprietatea Furnizorului, cum ar fi fotografii, denumiri, logouri și alte mărci ale unor terți (clienți sau parteneri), care sunt proprietatea respectivelor părți. Orice folosire a acestora este strict interzisă fără permisiunea scrisă prealabilă a respectivilor terți proprietari.
XII.6. Utilizarea în cadrul acestui website sau în cadrul conținutului digital oferit a oricărui nume de marcă înregistrată a unui produs sau serviciu nu constituie reclamă pentru societatea respectivă, decât dacă este menționat în mod specific.
XII.7. Sunt considerate secrete comerciale (know-how protejat) toate fișiere video ce reprezintă conținutul digital oferit clienților/consumatorilor în cadrul acestui website, în integralitatea acestora sau elementele individuale ale acestora, deoarece au valoare comercială prin faptul că nu sunt cunoscute la nivel general, nu sunt uşor accesibile și fac obiectul unor măsuri rezonabile pentru a fi păstrate secrete.
XII.8. Dobândirea accesului la secretele comerciale de către clienți este considerată legală, doar în cazul în care sunt achiziționate direct de la Furnizor prin cadrul acestui website.
XII.9. Este interzisă dobândirea, copierea, divulgarea informațiilor considerate secrete comerciale de către clienți, sau de către orice persoană, fără consimţământul deţinătorului secretului comercial (Furnizor).
XII.10. În cazul nerespectării prevederilor uneia sau mai multor clauze ale prezentei secțiuni Furnizorul va solicita autorului încălcării, care ştia sau ar fi trebuit să ştie că se implică în dobândirea, utilizarea sau divulgarea ilegală a unui secret comercial, la plata de daune-interese proporţionale cu prejudiciul real suferit ca urmare a dobândirii, utilizării sau divulgării ilegale a secretului comercial.
XII.11. La stabilirea daunelor-interese solicitate, Furnizorul va ţine cont de consecinţele economice negative asupra acestuia, inclusiv pierderile de profit, beneficiile necuvenite realizate de autorul încălcării, valoarea redevenţelor sau a drepturilor care ar fi fost datorate dacă autorul încălcării ar fi solicitat consimţământul deţinătorului secretului comercial (achiziția conținutului digital) şi, dacă este cazul, de orice alt element în afara factorilor economici, cum ar fi prejudiciul moral cauzat deţinătorului secretului comercial prin dobândirea, utilizarea sau divulgarea ilegală a secretului comercial.
XII.12. Dreptul la acţiunea privind protecţia secretelor comerciale împotriva dobândirii, utilizării şi divulgării ilegale se prescrie în termen de 6 ani de la data transmiterii informațiilor considerate secrete comerciale.
XIII. Conduita utilizatorului
XIII.1. Nu este permisă utilizarea acestui site în orice mod care încalcă orice legi sau reglementări locale, naționale sau de altă natură sau orice ordin al unei instanțe din orice jurisdicție relevantă sau în orice scop care nu este permis de lege;
XIII.2. Nu este permisă utilizarea acestui site pentru a distribui reclame de orice fel sau pentru comunicarea de mesaje false sau inșelătoare de orice fel
XIII.3. Nu este permisă accesarea datelor altor utilizatori ai site-ului, pătrunderea sau accesarea oricarei dintre măsurile de securitate referitoare la site;
XIII.4. Nu este permisă introducerea oricărui program malware, virus sau alt program software (vierme) dăunător care dăunează sau interferează cu funcționarea site-ului, incluzând, dar fără a se limita la cancelbots, denial of services, worms, cai troieni, viruși sau orice alt software sau hardware cu acest scop;
XIv. Link-uri către website-uri externe
XIV.1. Furnizorul poate utiliza/afișa/furniza link-uri către aplicații/platforme/website-uri exploatate de către terți, cu acordul acestora. În cazul în care sunt accesate, nu suntem responsabili pentru modalitatea în care sunt utilizate, caz în care aveți obligația de a consulta Termenii și Condițiile, precum și Politicile fiecărei platforme externe.
XIV.2. În cazul în care aplicații/platforme/website-uri terțe oferă link-uri către conținutul prezentului website nu înseamnă implicit că există o legătură cu website-ul respectiv sau o asociere sau afiliere la/cu acele aplicații/platforme/website-uri.
XV. Actualizări
XV.1. Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza în orice moment conținutul Termenilor și Condițiilor de utilizare, fără o notificare anterioară a Utilizatorului.
XV.2. Furnizorul își rezervă dreptul de a schimba conținutul sau caracteristicile tehnice ale oricărui aspect al website-ului, în orice moment, în funcție de oportunitățile tehnice și comerciale analizate și în funcție de avansul tehnologic, ceea ce ar putea crea imposibilitatea accesării sau utilizării acesteia pe întreaga perioadă a modificărilor/actualizărilor.
XIV.3. Informațiile din acest website au fost introduse cu scopul de a transmite informații actualizate iar Furnizorul asigură că depune toate diligenţele pentru realizarea unei informări corecte şi remedierea eventualelor neconcordanțe în cazul în care există.
XVI. CONFIDENȚIALITATE ȘI SECURITATE
XVI.1. Se asigură confidențialitatea tuturor informațiilor, de orice natură, pe care utilizatorii le vor furniza pe pagina website-ului sau reprezentanților Furnizorului.
XVI.2. Pentru mai multe detalii referitoare la confidenţialitatea și prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate afișată pe site.
XVI.3. Nici o declarație publică, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire către terțe părti nu va fi facută de Cumpărător/Client cu privire la Comandă/Contract fără consimțamântul prealabil scris al Furnizorului.
XVI.4. Utilizatorii/Cumpărătorii înţeleg faptul că serviciile sunt disponibile prin intermediul Internetului – reţea ce nu este sub controlul direct sau indirect al Furnizorului. Cu toate acestea, Furnizorul depune toate eforturile necesare pentru a menține securitatea informațiilor şi ia măsuri tehnice şi organizatorice adecvate în vederea asigurării securităţii datelor și disponibilitatea website-ului.
XVI.5. Societatea recomandă Utilizatorului să verifice în permanenţă politicile de securitate ale browser-ului folosit, precum şi terminalul utilizat pentru accesarea site-ului, astfel încât acesta să aibă instalat și actualizat un software împotriva viruşilor de orice tip sau a oricăror atacuri externe de tip cracking sau hacking.
XVI.6. Utilizatorii care afectează securitatea sistemelor sau rețelelor Furnizorului sau care atentează la integritatea acestora vor suporta consecinţele stabilite de normele legale în vigoare aplicabile.
XVII. FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT
XVII.1. Niciuna din părţile Contractului la Distanță nu răspunde de neexecutarea la termen – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza Contractului la Distanță, dacă neexecutarea obligației respective a fost cauzată de forța majoră. Răspunderea este înlăturată atunci când prejudiciul este cauzat de forţă majoră sau de caz fortuit.
XVII.2. În sensul prezentului articol, forța majoră reprezintă un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, care nu se datorează intenției sau culpei acestora, intervenit după intrarea în vigoare a Contractului la Distanță și care împiedică părţile contractante să-şi execute, total sau parțial, obligațiile asumate. Sunt considerate asemenea evenimente conflictele armate, mișcările sociale, incendiile, inundațiile sau orice alte calamități naturale sau restricții apărute ca urmare a unei carantine sau a unui embargo, enumerarea neavând un caracter limitativ, ci enunțiativ.
XVII.3. Partea care invocă evenimentul de forță majoră este obligată să notifice cealaltă parte în termen de 15 zile calendaristice de la data producerii evenimentului şi să furnizeze înăuntrul acestui termen dovezi necesare în acest sens. De asemenea, partea care a invocat forță majoră este obligată să informeze cealaltă parte cu privire la încetarea cazului de forță majoră. În situația în care nu se face notificarea, partea care invocă apariția evenimentului de forță majoră va răspunde pentru toate prejudiciile ivite ca urmare a omisiunii notificării cu privire la producerea/încetarea cazului de forță majoră.
XVII.4. Dacă partea care invocă evenimentul de forță majoră este Furnizorul, notificarea din partea acestuia se va realiza prin una din următoarele metode: email către clienți, mesaj în contul de client, redactarea unui mesa în website în home page, anunț în ziar de circulație națională, sau orice alt canal de comunicare media (după caz)
XVII.5 Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data producerii lui, respectivul eveniment de forță majoră nu încetează, fiecare parte a Contractului la Distanță va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului la Distanță, fără ca vreuna din părți să poată pretinde celeilalte daune-interese.
XVIII. SOLUŢIONAREA DISPUTELOR
XVIII.1. Contractul la Distanță este încheiat în limba română și va fi guvernat şi interpretat în conformitate cu legea română.
XVIII.2. Prevederile Termenilor şi Condițiilor prezentului website se completează cu dispozițiile Legislației Incidente.
XVIII.3. Părţile Contractului la Distanță vor depune toate eforturile pentru a soluționa pe cale amiabilă orice dispută decurgând din încheierea şi executarea Contractului la Distanță.
XVIII.4. În cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi înaintat spre soluționare instanțelor competente din București, fără ca prin aceasta să se restrângă dreptul Consumatorului în a recurge la modalitatea alternativă de soluționare a litigiilor (SAL https://anpc.ro/ce-este-sal/) sau prin soluționarea online a litgiilor accesarea portalurilor http://ec.europa.eu/consumers/odr/ şi/sau www.anpc.ro
XIX. SUPORT
XIX.1. Orice nemulțumire legată de accesarbea, utilizarea, înregistrarea pe website, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea va fi comunicată direct, fie la datele de contact din secțiunea CONTACT (email contact@juniorvet.ro ) fie prin intermediul contului de client.
XIX.2. Cererile vor fi soluționate în termen de cel mult 30 zile calendaristice de la data înregistrării cererii.